شنبه ۰۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲:۲۳
 |  14/ مرداد/ 1393 - 9:26
  |   نظرات: بدون نظر
324 بازدید

امام جمعه تفت:

امام جمعه تفت با بیان اینکه مخالف شدید باقی ماندن تفت و میبد در یک حوزه انتخابیه هستم، خاطرنشان کرد: با پیگیری ها و سوالاتی که از نمایندگان استان در مجلس داشتم، انتزاع شهرستان میبد از حوزه انتخابیه تفت قطعی است.

به گزارش پایگاه خبری بفرو به نقل از صبح تفت، صبح امروز رییس شورای اسلامی شهرستان، رییس و اعضای شورای شهر و جمعی از فرهیختگان سیاسی تفت با امام‌جمعه شهرستان دیدار و بر حمایت از مصوبه کمیسیون شوراها مجلس در رابطه با تغییرات حوزه انتخابیه تأکید کردند.
*از ابتدا منتقد قرار گرفتن میبد و تفت در یک حوزه انتخابیه بودم
امام‌جمعه تفت در این دیدار گفت: قرار گرفتن میبد و تفت در یک حوزه انتخابیه از مسائلی بود که بنده از ابتدا منتقد آن بودم چراکه میبد جمعیتی دو برابر جمعیت تفت دارد و شهرستانی متمرکز است.
*انتزاع شهرستان میبد از حوزه انتخابیه تفت قطعی است
حجت‌الاسلام ابوالقاسم غفوری بابیان اینکه مخالف شدید باقی ماندن تفت و میبد در یک حوزه انتخابیه هستم، خاطرنشان کرد: با پیگیری‌ها و سوالاتی که از نمایندگان استان در مجلس داشتم، انتزاع شهرستان میبد از حوزه انتخابیه تفت قطعی است.
وی ادامه داد: آیت‌الله اعرافی امام‌جمعه محترم میبد هم نیز بر روی موضوع جدا شدن این شهرستان از تفت تأکیددارند و مرحوم یحیی زاده نیز حوزه‌های انتخابیه تفت و میبد را عین بی‌عدالتی می‌دانستند.
*حوزه انتخابیه تفت، ابرکوه و خاتم بهترین گزینه است
امام‌جمعه تفت با حمایت و تشکر از مصوبه کمیسیون شوراهای مجلس، تصریح کرد: ترکیب جدید حوزه انتخابیه تفت، ابرکوه و خاتم که مصوب کمیسیون شوراهای مجلس است؛ بهترین گزینه قابل‌دسترس برای این سه شهرستان هست چراکه تفت، ابرکوه و خاتم ازلحاظ شرایط جغرافیایی، سیاسی و جمعیتی هم‌وزن هم هستند و می‌توانند رقبای خوبی برای هم باشند.
رییس شورای اسلامی شهرستان تفت در این دیدار نیز با تأکید بر حمایت همه اقشار و جریانات سیاسی تفت از مصوبه کمیسیون شوراها، خاطرنشان کرد: حوزه انتخابیه تفت، ابرکوه و خاتم گزینه مناسب برای هر سه شهرستان است و مردم ابرکوه و خاتم نیز از این ترکیب اعلام رضایت و حمایت کرده‌اند.
محمدصادق طهماسبی ادامه داد: احساس سرافکندگی و سرخوردگی مشهود در بین مردم بخصوص قشر جوان شهرستان، عدم وجود انگیزه برای جوانان در کمک به پیشرفت و آبادانی شهرستان، عدم مشارکت مردم در مسائل مختلف شهرستان، کاهش شدید جمعیت و مهاجرت از شهرستان و بدبینی مردم شهرستان نسبت به مسئولان و نظام ازجمله آثار 15 سال بی‌عدالتی در حق شهرستان تفت است که امیدواریم با تصویب ترکیب جدید، این ناعدالتی در حق تفت تمام شود.


این مطلب را به اشتراک بگذارید sms whatsapp
مدیریت سایت

محدودیت زمانی مجاز به پایان رسید. لطفا کد امنیتی را دوباره تکمیل کنید.

آخرین دیدگاه ها
logo-samandehi
تبلیغات