شنبه ۰۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۵:۲۷
 |  4/ فروردین/ 1395 - 12:43
  |   نظرات: بدون نظر
290 بازدید
فرماندار اشکذر؛

اقتصاد مقاومتی راه برون رفت از مشکلات اقتصادی/اقتصاد مقاومتی نیازمند اقدام و عمل جدی است

فرماندار اشکذر با اشاره به شعار «اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل» به عنوان شعار سال 95، افزود: اقتصاد مقاومتی نیازمند اقدام و عمل جدی است و همانگونه که رهبر معظم انقلاب در شعار سال هم به آن تاکید داشتند، امیداوریم ثمرات این اقدام را هرچه سریع تر مشاهده کنیم.

به گزارش پایگاه خبری بفرو فرماندار اشکذر ، با اشاره به پیام نوروزی رهبر معظم انقلاب در سال جدید، گفت: این برای چندمین بار است که مقام معظم رهبری بر اقتصاد مقاومتی تاکید می‌کنند و می‌فرمایند که «اقتصاد مقاومتی» علاج مشکلات اقتصادی و پاسخ به مطالبات مردم است. این نشان می‌دهد آنچنان که باید به این موضوع توجه نشده است.

“شاه حسینی” فرماندار اشکذر با اشاره به شعار «اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل» به عنوان شعار سال 95، افزود: اقتصاد مقاومتی نیازمند اقدام و عمل جدی است و همانگونه که رهبر معظم انقلاب در شعار سال هم به آن تاکید داشتند، امیداوریم ثمرات این اقدام را هرچه سریع تر مشاهده کنیم.

وی دولت را موظف به پیروی از سیاست های ابلاغی مقام معظم رهبری دانست و تاکید کرد: ان شاالله با یاری امام عصر(عج) و عمل به دستورات رهبری انقلاب، دولت یازدهم تمام تلاش خود را در جهت به ثمر رسیدن هرچه سریع تر این پیام نوروزی انجام می دهد.

وی گفت: معظم‌له «تولید داخلی»، «ایجاد اشتغال و رفع بیکاری»، «تحرک و رونق اقتصادی و مقابله با رکود» را از مسائل اصلی کشور دانستند که این نشان می‌دهد ایشان به مشکلات مردم کاملا آگاه هستند و راه حل این مشکلات نیز که همان اقتصاد مقاومتی است را در مقابل دولتمردان قرار دادند و تنها نیاز است که مسئولان به آن درست عمل کنند.


این مطلب را به اشتراک بگذارید sms whatsapp
مدیریت سایت

محدودیت زمانی مجاز به پایان رسید. لطفا کد امنیتی را دوباره تکمیل کنید.

آخرین دیدگاه ها
logo-samandehi
تبلیغات