پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۶:۵۱
 |  15/ اردیبهشت/ 1395 - 6:23
  |   نظرات: بدون نظر
406 بازدید
فرماندارمیبد در مراسم تجلیل از فرهنگیان شهرستان:

افکار و اندیشه‌های شهید مطهری تحول بنیادی در دنیا ایجاد کرد

فرماندارمیبد گفت: افکار و اندیشه شهید مطهری، تحول معنوی و بنیادی در کشور و جهان ایجاد کرد

به گزارش پایگاه خبری بفرو به نقل از روابط عمومی فرمانداری میبد، همزمان با سالروز شهادت آیت‌الله شهید مطهری و هفته معلم با حضور فرماندارمیبد، بخشدار مرکزی و جمعی از مسئولین مراسمی در آموزشگاه شهید دلاک رکن‌آباد میبد برگزار شد.

فرماندارمیبد در این مراسم با گرامی داشت هفته معلم گفت: افکار و اندیشه شهید مطهری تحول معنوی و بنیادی در کشور و جهان ایجاد کرد.

حسین فلاح با اشاره به نقش مردم روستای رکن‌آباد در دوران 8 سال دفاع مقدس گفت: ایثار و ازجان‌گذشتگی و تلاش مردم رکن‌آباد درصحنه انقلاب درسی برای نسل نوجوان و جوان امروز ماست.

فلاح افزود: یکی از وظایف دانش آموزان در ادامه راه این شهدا، درس خواندن و رسیدن به درجات عالی و خدمت به جامعه است.

مدیر آموزش‌وپرورش هم با اشاره به‌افتخار آفرینی دانش آموزان شهرستان میبد در کنکور سراسری گفت: این موفقیت حاصل تلاش شبانه‌روزی مجموعه آموزش‌وپرورش، دانش آموزان و خانواده‌های آن‌هاست.

محسن موحدی فرد با اشاره به برخی اظهارنظرها در کسب رتبه اول کنکور آموزش‌وپرورش میبد گفت: این ظالمانه است که برخی‌ها می‌گویند آموزش‌وپرورش میبد تنها به کنکور چسبیده است؛ دانش آموزان ما علاوه بر کنکور در مسابقات قرآن، معنویت، نماز، روزه و المپیادهای علمی هم اول هستند.

همچنین فرماندارمیبد با حضور در مدرسه جنت الرضوان بفروئیه از معلمان این مدرسه هم قدرانی کرد.

تقدیرازمعلمان (2).JPG تقدیرازمعلمان (3).JPG تقدیرازمعلمان (4).JPG تقدیرازمعلمان (5).JPG تقدیرازمعلمان (6).JPG تقدیرازمعلمان (8).JPG تقدیرازمعلمان (15).JPG تقدیرازمعلمان (16).JPG


این مطلب را به اشتراک بگذارید sms whatsapp
مدیریت سایت

محدودیت زمانی مجاز به پایان رسید. لطفا کد امنیتی را دوباره تکمیل کنید.

آخرین دیدگاه ها
logo-samandehi
تبلیغات