سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۱۱:۰۴
 |  29/ اردیبهشت/ 1396 - 10:43
  |   نظرات: ۱۱ نظر
1,059 بازدید

اعلام نتایج نهایی شورای اسلامی شهر بفروئیه

نتایج نهایی شورای اسلامی شهر بفروئیه اعلام شد

به گزارش پایگاه خبری بفرو؛ اسامی به شهر زیر می‌باشد:

اعضای اصلی:

۱– فائزه خاکزار بفروئی ۱۴۰۵

۲– سعید علیزاده بفروئی ۱۳۹۱

۳– جمال احمدی بفروئی  ۱۲۱۴

۴– سید رحمان موسوی بفروئی ۱۱۲۱

۵– محمد احمدی بفروئی ۱۰۱۷

علی‌البدل:

۱– محمدرضا برزگر بفروئی (محمد ملاعلی) ۱۰۰۷

۲محمدعلی خلیلی بفروئی ۹۹۶

۳– عباس احمدی بفروئی ۹۷۶

 


این مطلب را به اشتراک بگذارید sms whatsapp
مدیریت سایت

محدودیت زمانی مجاز به پایان رسید. لطفا کد امنیتی را دوباره تکمیل کنید.

11 Responses to “اعلام نتایج نهایی شورای اسلامی شهر بفروئیه”

  1. محمدابراهیم نیکونژاد گفت:

    باسمه تعالی
    با سلام و عرض ادب و احترام خاص به پیشگاه مقدّس حضرت حجت ابن الحسن العسگری آقا امام زمان ( ارواحناه له الفداء) وضمن تقدیر و تشکّر از حضور چشم گیر و گسترده مردم عزیز وبزرگوارشهرمان بفروئیه که در انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره شورای اسلامی شهر شرکت گسترده داشته اند . به نمایندگان منتخب مردم تبریک می گویم و امیدوارم که این عزیزان و بزگواران با توکّل بر خداوند و با استطاعت از حضرت ولی عصر (عج) و با بهره گیری از رهنمودهای مقام معظّم رهبری و نظام مقدّس جمهوری اسلامی در راه پیشرفت و آبادانی شهر عزیزمان تلاش نمایند و در راه خدمت رسانی به مردم از هیچ کوششی دریغ نکنند
    و موفّقیت روز افزون این عزیز را در عرصه خدمت به مردم از خداوند مسئلت دارم. محمدابراهیم نیکونژاد
    ومن الله التوفیق و هوالمستعان

  2. محمدرضا برزگر بفروئی گفت:

    با سلام؛

    این‌جانب محمدرضا برزگر از حضور پرشور و باشکوه مردم شریف بفروئیه در دو انتخاب مهم شهری و کشوری تشکر می‌کنم، و به اعضای انتخابی مردم تبریک عرض کرده انشالله در این راه موفق بوده و بتوانند در جهت رشد و توسعه بفروئیه که هدف مشترک همه ماست گام بردارند

  3. محمد علی خیلی گفت:

    با عرض سلام و تشکر از همراهی و پشتیبانی شما دوستان و حامیان گرامی

    ضمن تبریک و تهنیت خدمت اعضای جدید کابینه‌ی شورای شهر بفروئیه و تشکر از حفظ دوستی و رعایت اخلاق انتخاباتی و تشکری بسیار فراوان بابت رقابتی سالم و البته تنگاتنگ و ابراز تأسف در مورد بعضی از حاشیه‌های واقعاً تأسف‌بار و نفرت‌انگیزی که قابل‌بازنگری و بازبینی در رفتار و شناخت برخی از دوستان هست

    به همین منوال تبریک عرض می‌کنم خدمت مردم عزیز شهر جهت همدلی و یک دستگی و شورونشاط در عرصه‌ی انتخابات.
    امیدوارم شاهد روندی رو به رشد و شهری مثال‌زدنی در آینده‌ای نه‌چندان دور در کارنامه‌ی کابینه‌ی جدید شورای شهر عزیزمان و عمل به وعده و برنامه‌های بسیارشان در طول این ۴ سال باشیم
    و نظاره‌گر تکرار اشتباهات گذشته نباشیم

    بازهم از شما حامیان عزیز به خاطر حضور و همراهی بی‌وقفه و بی‌بدیل در این مسیر هرچند کوتاه اما مثال‌زدنی و قابل‌تأمل و تفکر نهایت تشکر و احترام رادارم

    به امید پاسخگویی به حداقل اندکی از لطف شما دوستان گرامی

    محمدعلی خلیلی

  4. سعید علیزاده بفروئی گفت:

    بسمه‌تعالی
    سپاس مخصوص خداوند ست و آنهایی که در مسیر خدا گام برمی‌دارند به شکرانه نعمت انتخابات و مردم‌سالاری اتحادی حاصل و مردم باهم به یک حماسه جاودانه دست زدند و تنها برنده این انتخابات طبق منویات مقام معظم رهبری مردم بودند این‌جانب سعید علیزاده دست تک‌تک رقبا و مردم شرکت‌کننده در انتخابات را می‌بوسم و دست یاری وهم اندیشی دراز می‌کنم و امید واثق دارم که بتوانیم شهری زیبا و میهنی آباد داشته باشیم ومن الله التوفیق

  5. حامد افتخاری بفروئی گفت:

    بسم الله الرحمن الرحیم
    “إِنَّ اللَّهَ یَأْمُرُكُمْ أَنْ تُؤَدُّوا الْأَماناتِ إِلی أَهْلِها”
    همانا خداوند شما را امر می کند که (امانت و)امانتها را به اهلش بر گردانید. سوره النساء آیه ۵۸
    مردم شریف وبصیر بفروئیه ،منتخبین عزیزامروز ونامزدهای محترم انتخابات دیروز،سلام
    جمعه بیست ونهم اردیبهشت ماه 1396 ،آزمون تاریخی دیگری بود که مردم شریف بفروئیه در آن حماسه ای ماندگار آفریدند وبا افتخار از این آزمون بزرگ ، پیروز وسربلند بیرون آمدند.
    مشارکت واستقبال حداکثری مردم شریف بفروئیه در انتخابات پنجمین دوره شورای اسلامی شهربیشتر وپیشتر ازآنکه حاکی از عزم واراده عموم مردم شریف در تعیین سرنوشت چهارساله شهرباشد نشاندهنده فهم بالا، بصیرت ورشد بلوغ سیاسی مردم عزیز در انتخاب نمایندگانی است که صداقت در گفتارورفتاروپایبندی به پاسخگویی مسئولانه را در سرلوحه شعارهاوبرنامه های تبلیغاتی خویش قرارداده بودند.
    اینجانب به سهم خود پیروزی منتخبین مردم شریف بفروئیه را درکارزارانتخابات دوره پنجم شورای اسلامی شهرتبریک وتهنیت عرض نموده وبرای سایر نامزدهای انتخابات دیروزکه حضور موثرخود را تاپایان صحنه انتخابات حفظ نمودند به ویژه نامزدها ومنتخبین دوره چهارم شورای اسلامی شهرآرزوی توفیق،پیروزی وبهروزی در سایر مراحل خدمت را از درگاه خداوند سبحان مسئلت مینمایم.
    همچنین برخود لازم میدانم از تمامی دست اندرکاران محترم در امر برگزاری انتخابات اعم از دستگاههای حاکمیتی،انتظامی وامنیتی که مقدمات برگزاری انتخابات باشکوه در سایه فضای امنیت وآرامش را برای مردم شریف مهیا وفراهم نموده اند مراتب قدردانی وسپاسگزاری خود را ابراز دارم.
    به عنوان برادر کوچکتر نکاتی چند من باب یادآوری وتذکار خدمت منتخبین محترم عرض مینمایم.
    (1)لازمست دوستان منتخب پیروزی بدست آمده را فرصت نیک سبقت در عمل خیر وتجدید قوا جهت تحرک در عمران وآبادانی شهر قلمداد نموده وبا استعانت از خداوند متعال با بهره گیری از تجربیات منتخبین دوره گذشته که اولین تجربه شورای اسلامی شهر در مدیریت شهر بفروئیه بوده است از فرصت به دست آمده جهت خدمت بهتراستفاده نمایند.
    (2)انتخابات شورای شهربردوباخت ندارد.پیروزی در انتخابات ازآن مردم شریف است که باوجدان بیداروبانمایش شعور سیاسی خود بارسنگین مسئولیت را ازدوش منتخبین دوره چهارم برداشته وآنرا به منتخبین دوره پنجم انتقال داده اند.
    (3)اگر دیروزمیدان انتخابات عرصه رقابت وتقابل افکار وتضارب آرای نامزدهای محترم بود اما امروز پس از انتخابات ،میدان میدان عمل ،عرصه کاروحمایت ،صمیمیت وبرادری است.
    (4)مردم عزیز بفروئیه در گذشته شاهد جبهه گیری ،اختلاف وعدم همراهی ،عدم اتحاد وحفظ انسجام درونی اعضای شورای اسلامی شهربوده و طعم تلخ کدورتها را چشیده اند ،چنانکه هنوز نیز طعم تلخ آن کدورتها در ذهن وذائقه مردم عزیز مانده است.لذا لازمست با وحدت وهمدلی ،حفظ انسجام درونی اعضا واستفاده از ظرفیت آحاد مردم شریف بویژه متخصصان در امر برنامه ریزی شهر استفاده نموده ورایحه خوش خدمت صادقانه را با عملکرد موفق خود جاودان و ماندگار سازند.
    (5)انشاءالله با انتخاب متخصصان صاحب نظر در حوزه مدیریت شهر نقائص وکاستی های گذشته را جبران وبا تشریک مساعی مردم شریف ،افق های جدید آبادانی وپیشرفت همه جانبه شهربفروئیه را فراهم سازید.
    امیدوارم دوستان منتخب در پایان دوره چهارساله فعالیت وعملکرد خود برگ زرینی برکارنامه خود وافتخارات شهر بفروئیه رقم زنند.انشاءالله
    با تقدیم احترام
    حامد افتخاری بفروئی
    ۱۳۹۶/۲/۳۰

  6. سید رحمان موسوی گفت:

    سلام بر مردم بزرگوار شهر بفروئیه
    باری دیگر مردم فهیم و انقلابی ایران حماسه آفریدند و با ارزشهای انقلاب هم پیمان گشتند.
    اینجانب سید رحمان موسوی منتخب پنجمین دوره شورای اسلامی شهر بفروئیه بر خود لازم می دانم به پاس اعتماد هم شهریان بزرگوارم به بنده از تمامی ایشان قدر دانی و سپاسگزاری نمایم. ان شاالله به یاری خداوند بزرگ و همدلی با مردم خوب دیارم بتوانیم قدم های خوبی برای شهر بفروئیه برداریم تا مردم به آنچه حق ایشان است از رفاه و امکانات یک شهر ایده آل برسند. همواره نیازمند فضل خدای بزرگ و یاری سبز مردم بزرگوار بفروئیه هستم. امید آن که بتوانم جوابگوی اعتماد مردم خوب دیارم باشم.
    سید رحمان موسوی ۹۶/۲/۳۰

  7. محمد مرشدی بفروئی گفت:

    به نام خداوند عقل و خرد؛
    صبح امید که شد معتکف پرده غیب
    گو برون آی که کار شب تار آخر شد
    با سلام و درود بی‌پایان مردم شریف بفروئیه بازهم حماس آفریدید و در انتخابات ۲۹ اردیبهشت پیروز واقعی شمایید ضمن تبریک به منتخبین مردم بفروئیه و آرزوی موفقیت برای تک‌تک عزیزان و انشاءالله خود را موظف به پیگیری و تحقق مطالبات به‌حق مردم بدانند و باعث تحول و آبادانی شگرف در شهر باشیم و اما گله‌ای دارم از بعضی کاندیدا که توقع بی‌جا و حرف و حدیث های فراوان، بنده با افتخار از رقابت‌های انتخابات به نفع هیچ‌کس فقط برای حفظ منافع مردم، شهر و با توجه به هم‌نظر بودن بعضی دوستان کناره‌گیری کردم و تغییری که به دنبالش بودیم و به خواست آحاد مردم اتفاق افتاد و ضمن خسته نباشید به اعضای شورای قبلی و موفقیت و سربلندی در تمام مراحل زندگی برای اعضای جدید آرزوی خدمت و الساعه‌ی بلندی دارم.
    محمد مرشدی بفروئی
    ۱۳۹۶/۲/۳۰

  8. محمد احمدی بفروئی گفت:

    بسمه‌تعالی
    با سلام و عرض ادب و احترام خدمت همه مردم فهیم، آگاه و انقلابی شهر بفروئیه
    لازم میدانم نخست از حضور گسترده و مشارکت بالای شما عزیزان درصحنه انتخابات و هم از این‌که بنده حقیر را مورد لطف و رهین منت خویش قرار داده‌اید تقدیر و تشکر به عمل بیاورم و اذعان نمایم که برنده اصلی انتخابات خود شما مردم شریف هستید.
    امیدوارم که با استعانت از خداوند سبحان بتوانم در راستای پیشرفت و آبادانی شهرم نماینده‌ای شایسته و در خور شان شما مردم عزیز باشم.
    و قول می‌دهم که برای رفع مشکلات شهری و آسیب‌های اجتماعی و رضایت شما مردم عزیز که رضایت پروردگار حق‌تعالی است از هیچ اقدامی فروگذار نکنم.
    در پایان لازم می‌دانم از دیگر داوطلبان بابت رعایت نکات اخلاقی و قوانین چه در زمان تبلیغات انتخابات و چه در زمان برگزاری انتخابات تشکر نمایم انشا الله در آینده نزدیک با همکاری و هم‌فکری یک دیگر بتوانیم گره‌ای از مشکلات بفروئیه بگشاییم.

    محمد احمدی بفروئی
    ۱۳۹۶/۲/۳۱

  9. مهدی برزگر بفروئی گفت:

    بسم‌الله الرحمن الرحیم
    ضمن تشکر از حضور گسترده و پرشور مردم متدین بفروئیه در انتخابات ۲۹ اردیبهشت که بافهم و شعور فراوان نسبت به انتخابات رئیس‌جمهور و اعضای شورای اسلامی شهر بفروئیه اقدام نموده‌اند انتخابات شایسته اعضای جدید شورای شهر را تبریک عرض نموده از خداوند منان توفیق هر چه‌بهتر خدمت به مردم را مسئلت داریم.
    امید است باب جدیدی در روابط اجتماعی شهر بفروئیه و سازمان‌های مردم‌نهاد جهت همکاری و پیشرفت شهرمان گشوده شود. انشاءالله
    و سلام
    مدیرعامل مرکز بنیاد رشد و توسعه بفروئیه
    مهدی برزگر بفروئی

  10. جمال احمدی بفروئی گفت:

    با سلام ضمن تقدیر و تشکر از حضور چشمگیر و گسترده مردم عزیز و کلیه دوستانی که با شرکت گسترده خود این‌جانب را مورد لطف و عنایت قراردادند امیدوارم با توکل به خدا و همراهی شما عزیزان بتوانیم قدمی درراه پیشرفت و آبادانی شهرمان برداریم.
    جمال احمدی بفروئی
    ۱۳۹۶/۲/۳۰

  11. علی رجبی مقدم گفت:

    بسم‌الله الرحمن الرحیم

    وامرهم شورای بینهم

    ۲۹ اردیبهشت ۹۶ یادآور حماسه و سربلندی نظام جمهوری اسلامی ایران است.

    یادآور دخالت جدی‌تر مردم در اداره امور خود.

    بی‌تردید شوراها بی‌واسطه‌ترین حلقه ارتباطی شهروندان با حاکمیت جامعه هستند.

    منتخبین مردم شریف شهر بفروئیه، انتخاب شمارا به‌عنوان اعضای محترم شورای اسلامی شهر تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم.

    امیداست با توکل به خدای متعال، در زیر سایه حضرت ولیعصر و عمل به منوییات ارزشمند مقام معظم رهبری در راستای اقتصاد مقاومتی برای حل مشکلات مردم تلاش نمایید.

    و با امانت، کفایت، کیاست و حسن سلوک برای میل به جامعه شهروندمدار خالصانه و عاشقانه کوشش نمایید.

    موفق و پیروز و سربلند در شورای اسلامی شهر بفروییه خدمت نمایید.

    فرمانده بسیج دانشجویی دانشکده علوم قرآنی
    علی رجبی مقدم

آخرین دیدگاه ها
logo-samandehi
تبلیغات