پنج شنبه ۰۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۶:۰۲
 |  19/ اردیبهشت/ 1393 - 1:31
  |   نظرات: بدون نظر
269 بازدید

اعلام حمایت دانشجویان دانشکده خبر از تجمع دانشگاهیان در مقابل مجلس

جمعی از دانشجویان دانشکده خبر با صدور بیانیه‌ای ضمن حمایت از حرکت دانشجویان دانشگاه شریف برای تجمع در مقابل مجلس و بیان دغدغه‌های دانشجویان و مردم در پرونده هسته‌ای، بر حضور خویش در این اجتماع دانشجویی تاکید کردند.

جمعی از دانشجویان دانشکده خبر تهران با صدور بیانیه‌ای ضمن اعلام حمایت از حرکت دانشجویان دانشگاه شریف برای حضور در مقابل مجلس شورای اسلامی و بیان دغدغه‌هایی که دانشجویان و مردم در پرونده هسته‌ای دارند، بر حضور خویش در این اجتماع دانشجویی تاکید کردند.

متن کامل این بیانیه به شرح ذیل است:

«بسم الله الرحمن الرحیم

دانشجویان به عنوان قشری پیشرو در جامعه وظیفه خویش می‌دانند که در همه تحولات کشور حضور داشته و نقش خویش را به انجام برسند، از ابتدای طرح مسئله پرونده هسته‌ای ایران از چند سال قبل تاکنون نیز همواره دانشجویان و جنبش دانشجویی نسبت به حق برخورداری از فناوری صلح آمیز هسته‌ای ایران حساسیت داشته‌اند و در هر مقطعی که نیاز شده برای دفاع از منافع ملی ایران اسلامی با تمام توان خویش به میدان آمده‌اند.

ضمن تجلیل از حرکت دانشجویان دانشگاه صنعتی شریف ما نیز برای بیان دغدغه‌های خویش همگام با سایر دانشجویان و تشکل‌های دانشجویی در برنامه تجمع در مقابل خانه ملت حضور خواهیم یافت و خواهان ورود فعالانه‌تر نمایندگان مردم به مذاکرات هسته‌ای خواهیم شد.

در خواست ما بصورت مشخص اجرای اصل 77 قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران در خصوص پرونده هسته‌ای است که بر اساس این اصل باید تمامی قراردادها، موافقت نامه‌ها و موارد از این قبیل که با طرف خارجی به امضا می‌رسد به تصویب مجلس شورای اسلامی برسد.

ما دانشجویان دانشکده خبر خواهان ورود مجلس شورای اسلامی به این موضوع حیاتی و استناد به این اصل میثاق ملی ایرانیان هستیم و همگام با سایر دانشجویان این خواسته مشروع و برخواسته از قانون جنبش دانشجویی را با حضور در جلوی خانه ملت از نمایندگان مجلس شورای اسلامی مطالبه خواهیم کرد.»


این مطلب را به اشتراک بگذارید sms whatsapp
مدیریت سایت

محدودیت زمانی مجاز به پایان رسید. لطفا کد امنیتی را دوباره تکمیل کنید.

آخرین دیدگاه ها
logo-samandehi
تبلیغات