پنج شنبه ۰۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲:۳۹
 |  28/ خرداد/ 1394 - 6:54
  |   نظرات: بدون نظر
313 بازدید

آغاز فعالیت انتخاباتی احمدی نژادی ها در یزد و اردکان/فعالیت رسمی جبهه یکتا در یزد

فعالیت انتخاباتی احمدی نژادی ها در یزد و اردکان با جبهه یکتا رقم خورده است.

سید محمد حسینی وزیر سابق ارشاد که هم اکنون مسئولیت این جبهه سیاسی را برای فراهم کردن یاران احمدی نژاد در انتخابات مجلس دردست گرفته است رسما  فعالیت آن را در شهرهای اردکان و یزد کلید زده است.

حسینی حتی در گفتگو با یک سایت محلی در یزد با اشاره به اعلام موجودیت جبهه گفتمان یاران کارآمدی و تحول ایران اسلامی(یکتا) اظهار داشته است: مدت ها با رایزنی هایی که با دوستان در جلسات داشتیم به این جمع بندی رسیدیم که در این مقطع از انقلاب نیاز است فراخوانی بدهیم به lکل کشور و افراد متدین و ارزشی  با این مجموعه آشنا شوند تا نظرات آن ها را نیز جلب کنیم و بتوانیم یک گفتمانی را در سراسر کشور تقویت کنیم که همان گفتمان امام ره و رهبر معظم انقلاب است.

سید محمد حسینی افزود: ما هنوز در آغاز راه هستیم که اگر این مجموعه بخواهد در قالب یک حزب یا تشکل سیاسی فعالیت کند حتما اساسنامه ای خواهد داشت که اکنون پیش نویس آن آماده شده است.

عضو هیئت علمی دانشگاه تهران تاکید کرد: یکتا، مثل احزاب فلوکسی نخواهد بود که یک جمع محدود چند نفره در پشت درهای بسته بنشینیم یا مجوز بگیریم ولی امتدادی نداشته باشیم در صورتی که جبهه یک جبهه فراگیر است و افراد متخصص در حوزه های مختلف داریم که اگر تصمیم به تبدیل به حزب سیاسی گرفته شود قطعا مراحل قانونی خود را طی خواهد کرد و این برآشفتگی برخی مبنی بر غیر قانونی بودن این جبهه نادرست است زیرا ما هنوز در قالب یک حزب نیستیم و جبهه گفتمانی هستیم.

وی با بیان اینکه از نظرات صاحب نظران استفاده می کنیم و بر مبنای این نظرات حرکتی را در کشور شروع خواهیم کرد زیرا کار تشکیلاتی تحکمی نیست که از بالا دستور و از پائین اطاعت را در پی داشته باشد بلکه با تعامل مثبت و سازنده کاری را شروع کرده ایم و تلاش داریم تا به سهم خود نقش آفرین باشیم که این توصیه مقام معظم رهبری در آخرین جلسه دولت دهم است که ایشان فرمودند شما حوزه های کارایی که در آن مشغول بودید را رها نکنید.

حسینی تصریح کرد: این حرکت ها در جهان پذیرفته شده است و باید دولت نیز از این حرکت ما استقبال می کرد. این جبهه مشخص و تابلو دار خواهد بود.

وزیر سابق ارشاد با اشاره به فعالیت انتخاباتی این جبهه گفت: اگر این جبهه خود را در قالب حزب مطرح کند طبیعتا فعالیت انتخاباتی نیز خواهد داشت ولی اگر در قالب جبهه گفتمانی باقی بمانیم که فعالیت انتخاباتی نخواهیم داشت و نهایت کار این خواهد بود که مردم را تشویق کنیم به شرکت در انتخابات و ارائه شاخص های مرتبط.

نماینده سابق مردم رفسنجان با اشاره به جهان بینی پنهان در پس مذاکرات اظهار داشت: این موضوع باعث شگفتی است که همان کسانی که در دولت قبل می گفتند ضعف مدیریت باعث مشکلات اقتصادی شده است اکنون اینقدر تحریم ها را پررنگ می کنند در صورتی که این تحریم ها در دولت قبل چون اقتصاد با یک شک ناگهانی مواجه شده بود و هموز فرصت برای کم کردن فشار تحریم ها وجود نداشت در مدت کوتاهی که بشود تحریم ها را دور زد که باعث بوجود آمدن مشکلات برای کشور شد.

عضو هیئت علمی دانشگاه تهران تاکید کرد: امروزه عده ای همه مقدرات کشور را به مسئله تحریم ها گره می زنند و رفع تحریم ها را عامل رفع تمام مشکلات کشور معرفی می کنند. ما که مخالف برداشته شدن تحریم نیستیم و دعا خواهیم کرد که این تحریم ها برداشته شود اما حرف ما این است که وقتی در حال مذاکره با دشمن هستیم سخن از استیصال و ضعف دشمن را جری تر می کند و او را به امتیازگیری بیشتر از ما سوق می دهد که همین دبه های آمریکایی ها پس از بیانیه لوزان از این جمله است.

وی افزود: وقتی که دشمن ببیند همه امور کشور معطل مذاکرات مانده است دشمن ترغیب خواهد شد تا امتیاز بیشتری از ما بگیرد.شعار توافق به هر شکل و قیمتی بهتر از عدم توافق است اگر سرلوحه کار قرار گیرد آسیب های فرائانی به بدنه کشور وارد می کند و کشور را در موضع ضعف قرار می دهد.


این مطلب را به اشتراک بگذارید sms whatsapp
مدیریت سایت

محدودیت زمانی مجاز به پایان رسید. لطفا کد امنیتی را دوباره تکمیل کنید.

آخرین دیدگاه ها
logo-samandehi
تبلیغات