جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۳:۳۸
 |  10/ شهریور/ 1393 - 7:21
  |   نظرات: بدون نظر
265 بازدید

وقتی استانداری یزد برای حل مطالبات مردم بافق«بسته» ارائه می دهد!/گره بافق بدون امام جمعه و شورای این شهر بازشدنی است؟!

سخنگوی شورای شهر بافق گفت: به ظاهر کم کم صدای حق خواهی مردم بافق به گوش مسئولین رسیده است و برخی مسئولین نیز از تهران به یزد آمدند اما اطلاع چندانی از حضور مسئولین بافق در این جلسه نیست.

 سخنگوی شورای شهربافق از سفر اعضای شورای این شهرستان به یزد خبرداد وگفت: ظاهرا کم کم صدای حق خواهی مردم بافق  به گوش مسئولین رسیده است و برخی مسئولین برای پیگیری مطالبات مردم بافق از تهران به یزد آمدند.

محمد عباسی اضافه کرد: اطلاع چندانی از حضور مسئولین بافق در این جلسه ندارم ، اما مطمئنم که اعضای شورای شهر و امام جمعه شهرستان به این جلسه دعوت نشدند.

وی با بیان اینکه  امیدوارم  تصمیمات خوبی در این جلسه گرفته شده باشد افزود: درسفر اعضای شورای شهر بافق به یزد تنها با معاون سیاسی امنیتی استانداری دیدار صورت گرفت، که وی در این دیدار ازبرگزاری شورای تامین استان با حضور چند تن از مسئولین کشوری و اتخاذ تصمیماتی درقالب بسته پیشنهادی در خصوص خواسته های مردم بافق خبرداده است.

عباسی ضمن درخواست شورای اسلامی شهرستان از معاون سیاسی امنیتی استانداری جهت اطلاع از مفاد این بسته گفت: متاسفانه یا خوشبختانه این درخواست مورد موافقت قرار نگرفت واعلام شد تمام مشکلات وخواسته ها ی مردم در این بسته لحاظ شده و مفاد آن در بافق اعلام می شود.

وی افزود: امیدوارم مفاد تنظیمی این بسته به گونه ای باشد که پس از سفرمسئولان به شهرستان، مورد قبول مردم و اعضای شورای شهر قرار گیرد.

سخنگوی شورای شهربافق از درخواست ملاقات اعضای شورای شهر با زندانیان نیز خبرداد و افزود: طالبی قول داده است که بزودی زندانیان آزاد خواهند شد.

عباسی درپایان ابراز امیدواری کرد برنامه تنظیم شده مورد قبول مردم وشورای شهر بافق قرار گیرد و در آن به مشکلات وخواسته های مردم توجه شده باشد.

این اظهارات سخنگوی شورای شهربافق در حالی است که خانواده های زندانیان، جمعی از مردم وکارگران بافقی با تحصن جلوی درب  فرمانداری خواستار آزادی بی قید و شرط زندانیان شدند.

در حالی مسئولین بافق خبر از عدم حضور امام جمعه بافق در جلسات تصمیم گیری در خصوص مسائل بافق می دهند  که اعتراض صنفی کارگران معدن سنگ آهن بافق به سیزدهمین روز متوالی وارد شده است و منابع کارگری از تلاش حجت الاسلام «سید جواد سلیمانی»، امام جمعه بافق برای آزادی ۹ کارگر بازداشتی این معدن خبر می‌دهند.

امام جمعه بافق در خطبه های نماز جمعه گذشته به صراحت اعلام کرد: علی رغم میل باطنی ام برای برگزاری نمازجمعه این هفته طی تماس مستقیم از تهران و درخواست از بنده برای برگزاری نماز جمعه در حد ارائه گزارش به مردم ،در مسجد جامع حاضر شدم و قرار شد مشکلات از طریق اژه ای معاون آیت الله لاریجانی ، رئیس قوه قضاییه پیگیری شود.

تصاویر منتشر شده از تجمع مردم بافق مقابل فرمانداری این شهر و خواستار آزادی بی قید و شرط آن شدند


این مطلب را به اشتراک بگذارید sms whatsapp
مدیریت سایت

محدودیت زمانی مجاز به پایان رسید. لطفا کد امنیتی را دوباره تکمیل کنید.

آخرین دیدگاه ها
logo-samandehi
تبلیغات