پنج شنبه ۰۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۶:۰۷
 |  5/ شهریور/ 1393 - 9:47
  |   نظرات: بدون نظر
316 بازدید

مردم بافق برای آزادی بستگانشان «زیارت عاشورا» خواندند/ تجمع 300 نفر از خانواده های بازداشت شدگان مقابل فرمانداری بافق

در آستانه هفته دولت که شعار آن «آرامش و امید» اعلام شده، شب گذشته بیش از 300 نفر از خانواده های بازداشت شدگان حوادث اخیر شهرستان بافق در مقابل فرمانداری تجمع کرده و با برگزاری مراسم زیارت عاشورا خواستار آزادی بستگان خود شدند.

شب گذشته حدود 300 نفر از خانواده های بازداشت شدگان اخیر در بافق با تجمع مقابل درب فرمانداری این شهرستان و با برگزاری مراسم «زیارت عاشورا»، خواستار آزادی بستگان خود شدند.

گفتنی است هر چند دولت یازدهم شعار امسال هفته دولت را “آرامش و امید ” انتخاب کرده است اما با وارد شدن دور جدید اعتصاب در شرکت سنگ اهن مرکزی بافق و برآورده نشدن خواسته معترضین به رغم قول های داده شده و حضور صوری وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی، پیش از این نیز نزدیک به سه هزار نفر از کارگران و مردم این شهرستان با خانواده خود جلو درب ورودی معدن تجمع کرده بودند که در پی این اعتراضات تعدادی از کارگران سنگ آهن بافق دستگیر شدند.
با اینکه می توان گفت کارگران در اعتراضات سنگ آهن عجله کردند اما حضور یگان ویژه دربافق تداعی کننده خاطرات تلخ گذشته بود و باعث دستگیری چند نفر از جمله رئیس شورای شهر بافق و برخی خبرنگاران این شهر شد.

این اتفاقت در بافق در حالی است که معاون سیاسی امنیتی در نشست خبری اخیر خود گفت: همینجا باید اعلام کنم کسانی که دستگیر شده اند به خاطر اعتصاب نبوده است و هیچ خبرنگاری بخاطر رسالت کاریش دستگیر نشده است!
پیش از این نیز دخیل عباس زارع زاده نماینده مردم بافق در مجلس شورای اسلامی در نشست با اصحاب رسانه به صراحت اعلام کرد که مسئولیت اتفاقات بافق بر عهده کسی است که دستور اقدام داده است.


این مطلب را به اشتراک بگذارید sms whatsapp
مدیریت سایت

محدودیت زمانی مجاز به پایان رسید. لطفا کد امنیتی را دوباره تکمیل کنید.

آخرین دیدگاه ها
logo-samandehi
تبلیغات