جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱:۳۰
 |  16/ مرداد/ 1393 - 9:48
  |   نظرات: بدون نظر
286 بازدید

فرماندار اشکذر در پیامی روز خبرنگار را تبریک گفت

فرماندار اشکذر در پیامی هفدهم مردادماه روز خبرنگار را تبریک گفت.

فرماندار اشکذر در پیامی هفدهم مردادماه روز خبرنگار را تبریک گفت متن این پیام بدین شرح است:
“ن و القلم و مایسطرون”
۱۷ مرداد روز پاسداشت تلاش بی‌وقفه انسان‌های آگاهی است که با سلاح قلم در سرزمین آگاهی قدم می‌زنند. خبرنگاران از آن رو که حق‌جو و حق‌پویند شایسته تکریم و تحسین هستند.
بدون تردید حفظ و ارتقای جایگاه خطیر خبر و قلم درجهت تعمق اطلاع رسانی و ترویج ونهادینه کردن فضائل مدنی و اخلاقی در جامعه از سیاست ها و برنامه های محوری نظام مقدس جمهوری اسلامی بویژه در دولت تدبیر و امید می باشد و تحقق این هدف در گرو تعامل و همکاری دو سویه اصحاب رسانه و خبر از یک طرف و دولت مردان از طرفی دیگر است .
بدون تردید این تعامل درسایه رعایت امنیت روانی و فکری و پاسداشت حریم شریف اصحاب قلم و رسانه از سوی حاکمیت و دولتمردان ازسویی و پایبندی این قشر فعال و مسئولیت پذیر در رعایت اعتدال،انصاف ،مدارا، پایبندی به اخلاق رسانه و حفظ حرمت و آبروی شخصیت های حقیقی و حقوقی عملی خواهد شد.
در پایان ضمن گرامی داشت یاد و خلطره شهید محمود صارمی و تبریک هفدهم مردادماه روز خبرنگار، از تلاش و همراهی این قشر خدوم و زحمتکش در شهرستان اشکذر تقدیر و تشکر نموده ، از درگاه ایزد منان برای همه اصحاب قلم و خبر آرزوی توفیق روزافزون در انجام مطلوب مسئولیت ها و رسالت ها رادارم.
محمدعلی شاه حسینی
فرمانداراشکذر


این مطلب را به اشتراک بگذارید sms whatsapp
مدیریت سایت

محدودیت زمانی مجاز به پایان رسید. لطفا کد امنیتی را دوباره تکمیل کنید.

آخرین دیدگاه ها
logo-samandehi
تبلیغات