سه شنبه ۰۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۰۰
 |  6/ آبان/ 1394 - 2:00
  |   نظرات: بدون نظر
332 بازدید

عصر روز دوشنبه، تشییع شهدای گمنام در شهرستان اردکان

پیکر پاک دو شهید گمنام، ساعت 14 عصر روز دوشنبه 11 آبان ماه در اردکان تشییع و به خاک سپرده خواهد شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری بفرو مراسم تشییع و به خاک سپاری دو شهید گمنام در شهرستان اردکان رأس ساعت 14 عصر روز دوشنبه 11 آبان ماه از محل سپاه قدیم اردکان به سوی دانشکده فنی و حرفه‌ای پسران (شهید بهشتی) اردکان برگزار خواهد شد.

در مصاحبه خبرنگار پایگاه خبری بفرو با آقای سازگاری ریاست دانشکده فنی و حرفه‌ای پسران (شهید بهشتی) اردکان ایشان اعلام کردند محل دفن پیکر پاک این دو شهید گمنام روبه روی نماز خانه دانشکده تعیین شده است و همچنین ایشان اعلام کردند که تمامی کادر این دانشکده آماده برگزاری این مراسم به بهترین شکل هستند.

در ادامه خبرنگار پایگاه خبری بفرو در مصاحبه با مسئول بسیج دانشجویی شهرستان اردکان جزییات بیشتری از این مراسم به دست آورد. آقای فتاحی با اعلام مسیر عبور دقیق پیکر این شهدا مسیر انتقال به دانشکده فنی و حرفه‌ای پسران (شهید بهشتی) اردکان را این گونه اعلام کردند.

آغاز مسیر از سپاه قدیم شهرستان اردکان – خیابان شهدا گمنام  – میدان پانزده خرداد  – میدان شهدا – خیابان صدر آباد خیابان حضرت ابوالفضل علیه السلام – بلوار آیت الله خاتمی – دانشکده فنی و حرفه‌ای پسران (شهید بهشتی) اردکان همچنین ایشان اعلام کردند که این دو شهید دارای سنین 18 و 20 سال هستند که در عملیات‌های بدر (شرق دجله) و والفجر مقدماتی (فکه) به شهادت رسیده‌اند.


این مطلب را به اشتراک بگذارید sms whatsapp
مدیریت سایت

محدودیت زمانی مجاز به پایان رسید. لطفا کد امنیتی را دوباره تکمیل کنید.

آخرین دیدگاه ها
logo-samandehi
تبلیغات