پنج شنبه ۰۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۷:۵۷
 |  8/ مهر/ 1393 - 8:50
  |   نظرات: بدون نظر
299 بازدید

طرح شهر الکترونیک به‌طور گسترده در شهرستان بافق اجرا می‌شود

شهردار بافق با اشاره به آغاز طرح الکترونیکی کردن استفاده از ناوگان حمل و نقل عمومی در بافق، از اجرای گسترده طرح شهر الکترونیک در این شهر خبر داد.

رحمت الله عفتی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم ،  با اشاره به تلاش شهرداری برای ارائه خدمات جدید به شهروندان، اظهارکرد: یکی از جدیدترین برنامه‌های در دست اقدام شهرداری توزیع کارت شهروندی است.

شهردار بافق افزود:  شهرداری در راستای سیاست‌های ایجاد شهر الکترونیک طرح تجهیز اتوبوس‌ها و  مینی‌بو‌س‌های شهری به کارت الکترونیک شهروندی را آغاز و در مرحله اول این طرح  5 هزار کارت توزیع می‌شود.

وی با اشاره به خدمات گسترده پیش بینی شده برای این کارت، گفت: شهروندان عزیز به تدریج از این کارت در دیگر خدمات شهروندی همانند پرداخت هزینه بازدید از اماکن ورزشی، تاریخی، فرهنگی و موزه‌ها نیز استفاده می‌کنند.

عفتی افزود: از دیگر برنامه‌های مدنظر بهره از این کارت در برخی پرداخت‌ها از جمله هزینه پارکینگ‌های عمومی، بلیط شهر بازی، پرداخت هزینه پارکومتر و غیره است.

وی خاطرنشان کرد: صرفه جویی در وقت، عدم نیاز به پول خرد و سهولت در پرداخت‌ها، کاهش مشکلات بهداشتی در پرداخت و دریافت پول و غیره  از برخی امتیازات استفاده از این کارت‌ها است.

شهرداربافق گفت: شهروندان برای دریافت و شارژ این کارت به دکه روزنامه فروشی و دفتر پیشخوان دولت مراجعه کنند.


این مطلب را به اشتراک بگذارید sms whatsapp
مدیریت سایت

محدودیت زمانی مجاز به پایان رسید. لطفا کد امنیتی را دوباره تکمیل کنید.

آخرین دیدگاه ها
logo-samandehi
تبلیغات