جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۷:۵۷
 |  28/ مرداد/ 1393 - 1:27
  |   نظرات: بدون نظر
433 بازدید

دولت به جای ایجاد حاشیه به رفع مشکلات مردم بپردازد/ آرامش، نیاز اصلی جامعه

نماینده مردم یزد و اشکذر با اشاره به اظهارات اخیر رئیس جمهور در رابطه با منتقدین دولت گفت: دولت و مجلس به جای ایجاد حاشیه و تنش به کارهای اصلی و رفع مشکلات اقتصادی مردم بپردازند.

 

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در مصاحبه با خبرنگار یزد آوا با اشاره به اظهارات اخیر رئیس جمهور در رابطه با منتقدین دولت گفت: طی یک طرحی با امضای بالغ بر 200 نماینده مجلس، آقای رئیس جمهور در مجلس حضور پیدا کرد و نمایندگان حرفهای خودشان را زدند.

محمدصالح جوکار افزود: با توجه به شرایط  موجود در کشور و مشکلات اقتصادی مردم، تصمیم بر آن شد به این موضوعات که به  صلاح نظام و کشور نیست پرداخته نشود و بهتر است دولت و مجلس به جای ایجاد حاشیه و تنش به کارهای اصلی و رفع مشکلات اقتصادی مردم بپردازند.

وی ادامه داد: بعضی افراد که سعی در ایجاد تنش دارند دقیقاً در مسیر دشمن درحال حرکتند و ما احتیاج به فضای آرام داریم تا روشن شود که عملکردها چگونه بوده و چه تأثیرات بسزایی داشته  است.

 نماینده مردم یزد و اشکذر با بیان اینکه باید هدف اصلی، رفع مشکلات اساسی مردم باشد، تصریح کرد: بزرگترین مشکل جامعه ، رکود است، بخش تولید و بازار ما مشکل جدی در رابطه با سرمایه در گردش دارند و دولت و مجلس باید باهم، بسته‌های خارج از رکود را ایجاد کرده و باعث ایجاد آرامش در جامعه بشوند.

وی افزود: هدف ما باید تولید ملی و اقتصاد مقاومتی باشد.


این مطلب را به اشتراک بگذارید sms whatsapp
مدیریت سایت

محدودیت زمانی مجاز به پایان رسید. لطفا کد امنیتی را دوباره تکمیل کنید.

آخرین دیدگاه ها
logo-samandehi
تبلیغات