پنج شنبه ۰۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱:۵۹
 |  7/ فروردین/ 1395 - 6:28
  |   نظرات: بدون نظر
425 بازدید
اردکان؛

تشریح برنامه های هیات فوتبال شهرستان اردکان در سال جدید

برنامه ی هیات فوتبال شهرستان اردکان در سال 95 تشریح شد.

به گزارش پایگاه خبری بفرو برنامه ی هیات فوتبال شهرستان اردکان در سال 95 تشریح شد.

ابوالفضل طالعی، رییس این هیات ورزشی، ضمن سلام و درود به پیشگاه 30 شهید ورزشکار شهرستان، گفت: این هیات در نظر دارد 20 برنامه مختلف را در سطح شهرستان اجراء کند. برنامه های ما از اولین ماه سال شروع می شود و مسابقات جام محلات فوتبال خاکی در فروردین ماه و مسابقات فوتسال(گل کوچک) جام رمضان برگزار خواهد شد.

طالعی، در ادامه؛ برگزاری مسابقات فوتبال جوانان و نوجوانان، مسابقات فوتبال بزرگسالان، تجلیل از بازیکن و تیم اخلاق و تجلیل از بهترین بازیکن فنی این مسابقات را از فعالیت های این هیات ورزشی در فصل تابستان، بر شمرد.

رییس هیات فوتبال اردکان، در ادامه گفت: شروع مسابقات لیگ دو، 25 آبان ماه و شروع لیگ یک فوتبال شهرستان از 1 بهمن ماه و در اوقات صبح جمعه آغاز میشود.

وی افزود: هیات فوتبال در نظر دارد تا مدارس فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی را در سطح شهرستان راه اندازی کند و سپس از بین منتخبین شرکتد کننده، آکادمی ایجاد می شود.

این مقام مسئول، به دیگر برنامه های این نهاد اشاره کرد و گفت: آغاز مسابقات لیگ برتر فوتبال ساحلی(با حضور تیم کوثر اردکان)، شروع مسابقات لیگ یک کشور فوتبال ساحلی(با حضور تیم کویر اردکان)، شروع مسابقات جوانان کشوری فوتبال ساحلی(با حضور تیم های کوثر و کویر اردکان)، برگزاری مسابقات فرهنگی ورزشی در طول سال، برگزاری مسابقات قهرمانی فوتسال کارخانجات سطح شهرستان، برگزاری کلاس های ارتقاء داوری و مربیگری و برگزاری کارگاه های آموزشی داوری در شهرستان اردکان، از دیگر فعالیت هایی است که ما امیدواریم با مساعدت و همکاری های ورزشکاران به بهترین شکل ممکن، اجراء خواهد شد.


این مطلب را به اشتراک بگذارید sms whatsapp
مدیریت سایت

محدودیت زمانی مجاز به پایان رسید. لطفا کد امنیتی را دوباره تکمیل کنید.

آخرین دیدگاه ها
logo-samandehi
تبلیغات