جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۹:۳۵
 |  6/ خرداد/ 1394 - 10:29
  |   نظرات: بدون نظر
910 بازدید

بیوگرافی معاون جدید شهردار اردکان

شهردار اردکان در جمعی دوستانه با پرسنل شهرداری معاون جدید خود را معرفی کرد.

صبح امروز شهردار اردکان در جمعی دوستانه با پرسنل شهرداری معاون جدید خود را معرفی کرد.
در ابتدای جلسه شهردار اردکان به پیچیدگی و و سعت خدمات شهرداری اشاره کرد و افزود:نظارت دقیق بر این خدمات کار دشواری است و معاون شهردار نقش مهمی بر نظارت امور مربوط به شهرداری دارد.
وی با بیان اینکه حوزه معاونت شهردار از اهمیت ویژه ای برخوردار است گفت:معاون شهردار یک شغل حساس و در عین حال شغلی سخت از نظر حوزه نظارت و اجرا دارد که هم باید نظارت قوی بر امور داخلی و هم باید دارای فن و شگرد خاص در جهت برطرف کردن مشکلات برون سازمانی داشته باشد.
شهردار اردکان افزود: امیدواریم با انتصاب آقای دهستانی به عنوان معاون شهردار هم پایه نظارتی درون سازمانی را تقویت و هم مشکلات برون سازمانی را اصلاح کنیم.
شایان ذکر است محمدرضا دهستانی دارای مدرک تحصیلی مهندسی برق_الکترونیک و دارای سوابق اجرایی متعددی نیز می باشد.
دهستانی متولد ۱۳۶۲ اردکان که تحصیلاتش در رشته برق به پایان رساند و درحال حاضر دانشجوی کارشناسی ارشد رشته جغرافیا و برنامه ریزی شهری می باشد.
وی مسئول سابق حراست فرمانداری شهرستان اردکان و کارشناس صنعت و معدن فرمانداری و همچنین در مجموعه آموزشی دانشکده فنی شهید بهشتی اردکان مشغول به فعالیت بوده است.
دربخشی ازحکم صادره شهردار اردکان خطاب به مهندس دهستانی آمده است:
امید است با رعایت ضوابط قانونی ،صرف و صلاح شهرداری ،تکریم ارباب رجوع، در انجام وظایف خود سعی وکوشش لازم را نموده ودر امور محوله موفق وموید باشید.

DSC_0306 [640x480]


این مطلب را به اشتراک بگذارید sms whatsapp
مدیریت سایت

محدودیت زمانی مجاز به پایان رسید. لطفا کد امنیتی را دوباره تکمیل کنید.

آخرین دیدگاه ها
logo-samandehi
تبلیغات