پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۲۱
 |  21/ دی/ 1396 - 9:49
  |   نظرات: بدون نظر
248 بازدید
گزارش تصویری؛

آموزشگاه خیری شهداء بفروئیه افتتاح شد

با حضور جمعی از مسئولین استان، شهرستان میبد و شهر بفروئیه آموزشگاه خیری شهداء بفروئیه افتتاح شد.

به گزارش پایگاه خبری بفرو؛ آیین افتتاحیه آموزشگاه شهدای بفروئیه با حضور فرماندار، رئیس مجمع خیرین استان، مدیر آموزش‌وپرورش شهرستان میبد،  بخشدار و شهردار بفروئیه و خیر بانی ساخت این آموزشگاه برگزار شد.

محسن موحدی فرد مدیر آموزش و پرورش شهرستان میبد درباره احداث این آموزشگاه خیری بیان داشت: آموزشگاه شهداء بفروئیه در زمینی به مساحت ۲ هزار ۶۰ مترمربع و زیربنای هزار و دویست و سی مترمربع در سال ۱۳۹۵ توسط سید رضا موسوی خیر شهر بفروئیه با پیمانکاری مسعود حیدری بفروئی احداث و سال ۱۳۹۶ به بهره‌برداری رسید.

وی افزود: این آموزشگاه ۱۰۰ درصد خیری بوده و دارای ۸ کلاس می‌باشد که به‌طور میانگین برای حدود ۳۰۰ دانش‌آموز ظرفیت دارد.

حسین فلاح فرماندار میبد ضمن تقدیر از اقدام نیکوکارانه خیر مدرسه‌ساز در توسعه بستر فرهنگ و ارتقا دانش بیان داشت: ایجاد و توسعه فضاهای آموزشی توسط مردم و خیرین مدرسه‌ساز باعث فراهم آوردن زمینه تحصیل هرچه بهتر فرزندان شهرستان می‌شود.

وی در ادامه مدرسه را کانون درس و تربیت دانست و با یادآوری این‌که اصلی‌ترین سرمایه هر کشور سرمایه انسانی است، گفت: تأسیس مدرسه موجب افزایش سرمایه انسانی در کشور می‌شود.

فلاح تصریح داشت: امروز این دانش آموزان با تلاش و کوشش در علم‌آموزی خودشان و با مسیر درستی که در زندگی انتخاب می‌کنند قدردان چنین خیران بزرگواری هستند که برای آن‌ها سرمایه‌گذاری کرده و امکانات خوبی فراهم کرده‌اند.

فرماندار میبد در پایان سخنان خود اظهار امیدواری کرد: افتتاح این آموزشگاه، سرآغازی باشد برای یک عزم و ارادهٔ جدی در بین دانش آموزان برای کسب علم و همهٔ دانش آموزان در همهٔ مناطق استان بتوانند از امکانات خوبی برای تحصیل بهره‌مند شوند.

در پایان مراسم نیز مسئولین با اهدای هدایایی از تعدادی از دست اندرکاران این آموزشگاه تجلیل نمودند.

تصاویر:

ارتباط با ما؛

https://t.me/bafrooadmin

ارتباط با ما؛

https://t.me/bafrooadmin


این مطلب را به اشتراک بگذارید sms whatsapp
مدیریت سایت

محدودیت زمانی مجاز به پایان رسید. لطفا کد امنیتی را دوباره تکمیل کنید.

آخرین دیدگاه ها
logo-samandehi
تبلیغات